درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9727صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 فروردین 1393 - 05:30
     سیاست تدبیر و امید در روابط عمومی ها
سیدشهاب سیدمحسنی، عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: - برای رسیدن به دوره طلایی روابط عمومی در کشور لازم است نگاه مدیران ارشد سازمان ها به روابط عمومی تغییر کرده و از واحد تدارکات، تبلیغات و تشریفات به روابط عمومی حرفه ای، تحلیل گرا و کارشناسی تغییر یابد و در عمل از واحدهای روابط عمومی در حوزه جایگاه، نیروی انسانی و اعتبارات حمایت لازم بعمل آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در یک ارزیابی کلی از وضعیت روابط عمومی هادر چند دهه اخیر می توان گفت این حرفه و فن همواره در کشور با فراز و نشیب هایی از لحاظ جایگاه ونوع کارکردهایش روبه رو بوده است که نقطه مشترک اکثریت دولت ها برای توسعه وتقویت روابط عمومی ها را می توان تهیه و ابلاغ انواع آیین نامه های مختلف جایگاه، وظایف و اختیارات روابط عمومی ها در دستگاه های دولتی اشاره کرد که متأسفانه مفاد آیین نامه های مذکور در سازمان ها کمتر به مرحله اجرایی شدن رسیده است و همچنان بیشتر واحدهای روابط عمومی در سازمان ها از آن اقتدار و کارآمدی لازم برخوردار نیستند و کماکان دارای رویکردی مراسم گرا به جای تحلیل گرایی و حرفه گرایی در فعالیت ها و برنامه هایشان بوده اند.


ازسویی دیگربا توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و برنامه های اعلام شده به نظر می رسد در این دوره شاهد نگاهی نو به روابط عمومی ها باشیم چرا که شعار امید و ایجاد نشاط بین مردم یکی از وظایف و ماموریت های اصلی روابط عمومی هاست و تا واحدهای روابط عمومی مورد حمایت و توجه قرار نگیرید و از اقتدار و کارایی لازم بهرمند نشود نمی توانند نقش مهم امید آفرینی را درجامعه ایفاء نمایند.


به هرحال واحدهای روابط عمومی در سازمان ها یکی از اعضاء مهم اتاق فکر سازمان محسوب می شوند که بتوانند مشکلات را به بهترین نحوی شناسایی و درصدد رفع آن برآمده و به دنبال رضایت حداکثری مخاطبان سازمان ها باشند. به نظر می رسد در اولین گام برای اعتلای دانش و حرفه روابط عمومی در کشور باید متولیان واقعی روابط عمومی ها در بدنه دولت مشخص شوند و در مرحله بعد نظام و قانون جامعی برای واحد های روابط عمومی تهیه و تدوین شود و مدیریت و راهبردی روابط عمومی ها در این دوره بایک برنامه چهارساله با بهره گیری از نظرات صاحب نظران این رشته تدوین و به مرحله اجراء رسد.

 

به بیانی دیگر باید گفت برای رسیدن به دوره طلایی روابط عمومی در کشور لازم است نگاه مدیران ارشد سازمان ها به روابط عمومی تغییر کرده و از واحد تدارکات، تبلیغات و تشریفات به روابط عمومی حرفه ای، تحلیل گرا و کارشناسی تغییر یابد و در عمل از واحدهای روابط عمومی در حوزه جایگاه، نیروی انسانی و اعتبارات حمایت لازم بعمل آید. از همه مهم تر در رأس روابط عمومی های کشور مدیران متخصص، اندیشمند و صاحب تفکر ارتباطی قرار گیرند تا بتوانند این حرفه و فن و هنر را با رویکرد تخصصی و حرفه ای خود ارتقاء و اعتلاء بخشند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد